
Swoją wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie wykorzystuję doradzając właścicielom firm oraz kadrze zarządzającej w zakresie marketingu. Do moich kompetencji należy rozszerzenie działań promocyjnych o kanały powiązane z internetem. Pomagam określić cele, zbudować strategię działań, dobrać odpowiednie narzędzia, wybrać wykonawców oraz kontrolować wyniki. Ponadto zajmuję się budową i organizacją działów związanych z prowadzeniem działań promocyjnych w sieci. Projektuję struktury, uczestniczy w rekrutacjach, wdrożeniach i szkoleniach.
Wszystko zależy od tego na jakim poziomie rozwoju jest Twoja firma.
Chętnie umówię się na spotkanie podczas którego poznam wyzwania strojące przed Twoją organizacją. Opracujemy wtedy wstęp do dalszych działań.

certyfikacje
Potwierdzenie 3 głównych wymagań związanych z jakością prowadzenia kampanii w Google.
Zdany egzamin z prowadzenia reklamy Google Ads w wyszukiwarce

Brenda Meyer

Sonia Collier
To co najważniejsze
Marketing internetowy to nie koszt – to inwestycja której celem jest zwiększenie zysków firmy. I to na tym głównym celu skupiam się w mojej pracy.
Rafał Skarżyński
kontakt